Duygumsu 10+1 de kontrole gittim bebişin boyu 2.8 cm sanki biraz küçük gibi geldi bana sizlerin nasıl normal mi bu. Uygulamada 3.5 cm olması gerekir falan yazıyor
1palyaco Duygumsu 9+2 de benim 2.5cm idi. Doktor normal dediyse endişe etmeyin mutlaka milim olarak fark çıkar . İlerleyen zamanda yemek yiyebildikçe bebek daha iyi gelişir .