Kızlar merhaba bu benim 2. Gebeliğim ilkinde çok akıntım olmuyordu ama bunda çok fazla akıntım oluyor. Çok afedersiniz tuvalette aktığı zamanlar oluyor ilkinde böyle bişey yapamadığım için korkuyorum. Aranızda böyle durumla karşılaşan ve normal olan var mı?