Merhaba kızlar. Bursa şehir hastanesine gidiyorum 14+6. Detaylı ultasona girmem gerektiğini fakat sıra olmadığını kendi imkanlarımızla başka hastaneden ultrasona girmemiz gerektiğini söylediler. Sizler hangi hastaneye gittiniz yardımcı olurmusunuz ve kac haftalikken gittiniz