Emrcnaydn ben narin modunda yıkadım 1,30 saat battaniyeleri de yarım saatliğe attım ama sonra pişman oldum zaten pis değiller yarım saatliğe atabilirsin bence 30/600 yapıp yine ya da 30/800 ben bide ütüyü kendim yapmadım düşün ablamlar yaptılar ama insan ağır hissediyo ağırlasmadsn yap son haftalar da günlük işlerini yaparsın ben suan sürekli yatıyorum uykudan kaldıramıyorum kendimi valla ağırlasmadsn yapmak en iyisi