Melike_4949 Zehrabal bel ağrısı kasık ağrısı, çatı kemikleri ağrısı 😅😅 yürüyemiyorum artık ne zaman gelicek minnoşlar bakalım
Anneyiim Zehrabal 38+2 Gelmek bilmedi yaaa. İkinci gebeliğim ve çok zorlanıyorum artık lütfen doğsun ya😩😕
Melissa_61 Hiçbir belirti yok aksine hafiflemiş gibi hissediyorum daha önceki haftalarda daha zor geçirdim anlamadım bişey :)
BUSRA-2121 Zehrabal bilmiyorum ki ağrılarım çok akıntım çok fazla üç gündür yakındır inşallah yarın 39 oluyorum 🥲sizin nasıl durumunuz
Pinarmrv Benim de 38+4 dün akşamdan beri hareketlerinde azalma hissediyorum. Sizde de var mı aynı durum? Eskisi kadar güçlü değiş sanki tekmeler. Çatı muayenesinden sonra kahverengi akıntım başladıydı o da azaldı ama hala devam ediyor 😕