Mrkpcioglu Arkadaşlar kaçtır doktora gidiyorum bebek aşağıda diyorlar 18+3 oldum dün doktor sancımın olduğunu söyledi ayakta çok durmuşsun yatarsan geçer dedi sizce de geçer mi, fikir verin lütfen
Yelizesrtgn06 Mrkpcioglu yatmazsan kanaman bile olur yürümemen ve ayakta durmamdan gerekiyor bi süre dikkat et şansın varsa neden yatırmadılar ki hastaneye
Mrkpcioglu Yelizesrtgn06 o kadarına gerek yok çok aşağıda değil dediler progestan kullanıyorum şimdilik
orkide123p3t Mrkpcioglu sol tarafına yat canım bebek yukarı çıkana kadar gece de dikkat et o pozisyonda kalmayı çalış
orkide123p3t Mrkpcioglu çıkar Allahın izniyle ben çok dikkat ettim ilk haftalar bile ilki düşmüştü aslında gerek yoktu normal de yatabilirdim ama psikolojik olarak o şekilde ne gerekiyorsa yapmaktı derdim o zamandan beri öyle yattım bebek de güzel gelişti şuan Bi sıkıntımız da yok dinlenin sizde mutlu geçirin gebeliğinşzi ona da geçecektir bu 🙏🥰
Mrkpcioglu orkide123p3t daha önce iki kez kaybım oldu o yüzden şu an çok korkuyorum. Allah sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah ♥️🙏🏻 çokk teşekkür ederim 🌸
orkide123p3t Mrkpcioglu korkma 🥺 Rabbim öyle koruyor öyle bir güç veriyor ki o gücü sende hissediyorsun sağ salim doğacak buna inanalım❤️🥰