Meliha06 Arkadaşlar 11+2 haftalıgım nedense hiçbişey yiyesim gelmiyor kalkınca midem bulanıyor öğlen öğleden sonra falan yiyorum düzelir mi bu bebegime bişey olur diye de korkuyorum
umena Meliha06 geçecek 🤭 bebeğe bisi olmaz Allah’ın izniyle ama çok aç durmayın hicbi sey yiyemiyosanz fındık vs tüketin
Adenala Meliha06 İlk 3 ay bebek sizin vücudunuzdaki vitaminlerden besleniyor azar azar sık sık yiyin bence