Elialicevik96 Kızlar bazıları şehir hastanelerinde doğumun ücretli olduğunu söylüyor kesin bilgisi olan yardımcı olabilir mi acaba
YuvarlanamayanPaanda Elialicevik96 herhangi bir sosyal güvencesi olmayan veriyor bildiğim kadarıyla öyle yüksek meblada değil muayne ücreti 7-10 tl ordan yola çıkarsak 500 falandır en fazla