Zeynaaa0101 ilk gebeliğimde 37+5 te lavaboya girdiğimde aynı şekilde akıntıyla birlikte hafif pembemsi bir şey gelmişti aldırış etmedim birşey yoktur falan diye ertesi günü yine aynı şekilde az birşey tekrardan olmuştu doktoruma attım anlayamadığım İçin nişanımın geldiğini ağrım sancım olursa hasteneye gelmemi söylemişti bende birşey yoktu zaten bir gün sonra tam 38 haftada çatı muayenem var yarın geleceğim zaten demiştim muayene esnasında 3 cm açıklığım olduğunu öğrenip o gün doğum yaptım 🤗🙏🏼