Arkadaşlar 3 yıllık evliyim bende pco var eşimde sorun yok. 2 negatif aşılama gonalfle yapıldı ve 6-7 tane yumurtlama tedavisi gördüm. Gittiğim özel hastane aşılamalar iğneli olduğu için tüp bebekte kolaylık olsun diye belge çıkardı. Siirt’te yaşıyoruz. Yarın Diyarbakır Dicle üniversitesinde tüp bebek ünitesine gideceğiz adetin 2. Günü gel dediler. Hangi belgeler isteniyor , süreç nasıl , ücretlendirme nasıl ilerliyor devlette, hangi belgeleri istiyorlar yardımcı olabilir misiniz? Uzun oldu hakkınızı helal edin şimdiden ❤️🤲🏻