Yenianneperci35 Merhabalar arkadaşlar🌸 35+5 deyiz bebeğim bu aralar gün içerisinde de ara ara böyle kalp atışı gibi ritmik bir şekilde pıt pıt hareket oluyor. İnternetten baktım hıçkırıkmış sanırım. Sizler de de oluyor mu?
Seniz6774 Yenianneperci35 bizde 32+5 olduk bugün ve yaklaşık 2 haftadır hissediyorum o hıçkırık hareketini 🥰
Beyzab95 Yenianneperci35 dün gece bende de oldu 30 haftalığım ritmik olarak bir pıt pıt bende de oldu hatta bende hıçkırık mı ne bu kız falan diye sorguladım ama cevap gelmedi dkkdkd 😅😅
Yenianneperci35 Seniz6774 ay maşallah🌸 ben de ilkten korktum ah bu ne dedim sonra internete yazınca hıçkırık:) hatta bugün sabah 2 kere oldu🙈
Yenianneperci35 Eymenmomm evet yaa🙈 su yutuyorlarmış:) hatta şimdi doktoruma sordum iyi bir şey dedi🌸
Yenianneperci35 Beyzab95 evet o pıt pıtlar:) benim de sabah 2 kez olunca bir tedirgin oldum, hatta az önce doktoruma yazdım iyi bir şey dedi🌸
Yenianneperci35 Beyzab95 yaaa🙈 sabah benim kısa sürdü ama iki kez oldu:) bir de normalde hareketli olunca dokununca duruyordu bunda dokununca hıçkırık devam ediyor:)