Eylul_eylul Jdbxhan_1 başka bi doktora gitme şansın var mı en azından önlem alır progestan iğne yada fitil verir
Mervettas Yonca_26 ben de çok oluyor doktor enfeksiyon dedi ve her kontrole gittiğimde alttan muayene edip fitil yazıyor 🤦🏻♀️
Eylul_eylul Mervettas benimde alt kasğımda ağrı ve yanmam var idrar tahlillerimde temiz çıkıyo donaxyl fitil kullandm ama banamısım demiyo
Yonca_26 Mervettas bana da simdiye kadar hep alttan bakti doktorum hic agrim vs yok ama ya internette enfeksyonda kokulu akinti diyo senin öylemidi bi kac kez oluyo gerisi gelmiyo bi kac gün arayla oluyo hepte wc de oluyo
Jdbxhan_1 Kiymetcetinel ay hiç sorma ilk dogumumu Konya da yaptım doktorum o kadar iyiydi ki Allah razı olsun ama bu sever ilgisiz bir doktora denk geldim
teachermom1 Jdbxhan_1 Doktora başvurun mutlaka. Randevu ile gitmeyi beklemeyin. Acilden gidin, Protestan başlarlar hemen. İhmal edilmemesi gereken bir durum.
Jdbxhan_1 Yonca_26 kanamam sürekli geliyor mu normal adet olursunda gelir ya onun gibi dün geceden beri ağrım var karnım ve belim kasılıyor şuanda
Mervettas Yonca_26 Ben de hiçbir belirti yok canm aslında akıntı var ama normal kokulu yada rengi farklı değil normal zamanda olan gibi.doktor ilk kontrolde enfeksiyon var hissetmedin mi dedi düşün artık
Yonca_26 Jdbxhan_1 canim seni korktutmak istemem de düsük yapiyo olabilirsin belki hastaneye gitsene icin rahat mi ki senin bu hal de bence bu kadar agrin olmasi normal degil lekelenme olur okey ama agri olmamasi gerek
Yonca_26 Jdbxhan_1 biz lekelenme vs diye post aciyoruz ama doktor da cok sükür ya bisey yok diyo ya da biseyler veriyo böyle birakma bence doktorlar biseyler verdigi halde burda endiselenen kadinlar var sen agridan kivraniyosum
Jdbxhan_1 Yonca_26 gideceğim canım ilk doğum yapmadan önceden düşük yaptım ama bu kadar ağrı çekmedim hemen düşü verdiydi
Yonca_26 Mervettas bende az önce kontrolde söyledim doktora kasinti ve koku olmadigi sürece korkma hamilelikte normal dedi sükür❤️kanama alanim da vardi o da gecmis hersey iyi cok sükür
Yonca_26 Melike_4949 söyledim doktoruma az önce kontroldeydim kokulu olmadikca ve kasintin olmadikca merak etme hamilelikte normal dedi
Mervettas Yonca_26 benim de öğrendiğim iyi oldu her gittiğimde bana fitil veriyor Dr hiç sevmiyorum faydası olsa yüreğim gam yemeyecek 🤦🏻♀️ çok geçmiş olsun canm