Nikomm Yok ya tetiklemez ben başından beri yaptırıyorum hiçbişey olmadı sadece çok uzun olursa canın daha dazla acır 3 haftalık da çok acımıyo
Besst 066 ya aslında şu an rahat edemediğim için yapmak istiyorum yoksa doğuma yakın yaptırmak daha mantıklı
Besst 066 Şimdi kuaföre gidiyorum kasımı almaya bir kuaföre danışacağım üç hafta sonra alma imkanımız olur mu tekrardan diye
066 066 Besst benim geç çıkıyor hamılelıktenmı neyse daha geç çıkıyor o yüzden haftaya aldıracağım 36 haftamda nolur nolmaz🥰
Besst 066 Ay kuzum ben aldırmadım ya dedi ki işte son zamanda alalım daha geç çıksın en azından kırkından sonra falan gelirsin Allah’tan hayırlısı ben de dedim ki sancım da olsa geleceğim mecbur🤦🏼♀️🤦🏼♀️