Cemiledag 19+2 bebeğime kız dedi doktorlar çevremdeki herkes kız bebek şimdiden kıpırdamaz diyorlar ama buğün bile 30. Tekmesi bebeğimin normal mi anarmol bişey mi var acaba sizin bebekler ne zaman kıpırdadı benim bebeğim mi çok hareketli
Elifyagmur Cemiledag benim bebeğimde kız 18.haftada hissetmistim normal bence. Her bebek aynı olmuyo insanların öyle demesine bakmayın
Minikfasulyem_26 Cemiledag bebegn hareketleriyle cinsiyetn ne alaksi var ya insanlar ne tuhaf 🤣 bosvern takmayin
Mmeelliikkee Cemiledag neden kız bebek kıpırdamasın ya bazen kendi dedikleri çıksın diye ne uyduracaklarını şaşırıyorlar :)
karansmom_ Cemiledag nazar değdireceksinnn deme kimseye çok şükür hiç kıbıldamamasından iyidir demi 🫠
Cemiledag karansmom_ kesinlikle ama bişey çok olunca da şüpheleniyor insan neden çok diye 😀 Allah hepimizin bebeklerin nazarlardan korusun
gncglozclk Cemiledag benım de ilk benimde cok oynardı hatta erkek mi ki dediler de kız 😂💕 sonra zaten bı oynuyor bı oynamıyor delirtti beni 28 29 a kadar düzensizleşiyorlar baya simdi 35+6 olcaz saat 12 de çoşuyor 😂😂 canımı yakıyor geriliyor altıma edıcem sanıyorum cok guzel duygular Rabbim isteyen herkese versin 🤲💕