Kızlar selam 37+0 haftası bugün kontrol vardı doktor kilosunu ölçtü 3900 çıktı doktor bile şaşırdı..Gebelik şekeri var bende,son bir aydır dikkat etmiyordum bebek çok kilo almış daha doğuma 13 gün var😐Doktor sık dişini pek bişey yeme dedi inş daha fazla kilo almaz bebeğime bişey olsun istemiyorum😔