Aslinuur burdan tabiki sana yardımcı olamayız.ama benzer durum yaşayanlar içini rahatlatabilir.bizlerin de buraya yazma amacı bu zaten.insan korkuyor.bişeyler duymak istiyor.seni anlıyorum.kahvrremgi leke çok ciddi bi sorun bence değil ama her hamilelikte farklı.sende hiç gelmiyor ve ilk defa geldiyse belki enfeksiyon falan vardır.ilaç verirler.devamını takip et.gelecek mi.eger sürekli gelmeye devam ederse belki kanama alanı oluşmuştur.bir iki kere geldiyse dediğim enfeksiyon olabilir.benzer sryler başıma geldiği için böyle bir yorumda bulundum ama herkesin ki hormanları hamileliği farklı.foktora gittiğinde öğrenirsin iyice.stres yapma sadece takip et