yesim9401
Kızlar kaburga acısından duramıyorum daha öncesinde olurduda bu kadar değildi ağlatacak gibi yani sağ on ve arka kaburga. Sizce napmaliyim geçmesi için 33+1haftaligim.
Ferdanesayan
Canim benimde ayni şey olmuştu sağ ön kaburgam sanki sopayla vurup kırmışlar gibi agrıyordu 2 hafta çektim sonra alısıyor çok zor oluyor biliyorum Allah yardim etsin zeytin yagiyla uğdu hep annem sende dene biraz yumuşatıyor.
Cennetcelik
Bnde 34. Haftadayım çok feci şekilde agrıyor . Ne yapsam geçmiyor. Dayanılmaz oluyor