Kg16 Kızlar merhaba isim konusunda kararsız kaldık. Aslan ve Kenan ismini beğeniyoruz. Eskiden çift isim koymaya çok karşıydık. Ama Aslan ismi biraz sade geldi 🤭 Kenan Aslan da hoşumuza gitti. Sizin tercihiniz hangisi olurdu? Yorumlarınızı bekliyorum 🌸