Nurkyn05 17 hafta sonunda erkek bebeğimiz olacağını öğrendik . En baştan beri iç güdüsel olarak kız hissediyordum belirtilerim de kız bebek belirtileriydi.Erkek deyince çok şaşırdım 😂♥️ama çok ta mutluyum oğluşum olacagı için ♥️