mucizebebegimiz Bugün 10+3 haftalık olduk kontrole giderken hala idrara sıkışık gitmeye gerek var mı?
3438FG mucizebebegimiz Ben hiçbir zaman idrara sıkışık gitmedim yani doktorumda benden böyle birşey istemedi. Siz neden idrara sıkışık gidiyorsunuz ?
mucizebebegimiz Benide hep idrara sıkışık çağırıyor doktor afedersiniz o kadar sıkışık oluyorum ki altıma kaçırmaktan korkuyorum doktoru dinleyemiyorum bile bir an önce lavoboya gitmek istiyorum riskli gebeliğim kanamam falan olduğu için daha net gözüksün diye