yagmurcelik Yarın spinal anestezi ile sezeryan doğumum olacak inşallah ilk doğumum olacağı için hiç bir bilgim yok, önerilerinize açığım 🤗
Ziynetdefne16 yagmurcelik ilk doğumumu spinal olmadım genel oldum bu sefer bende spinal istiyorum daha rahat diyorlar bende bekleyim Burda ben de yararlanim tecrübelerden :) sağlıkla doğur kucağına al insallah
Hopefulmom yagmurcelik merhaba yanınıza ikisi bir arada sütsüz kahve alın doğumdan sonra bol bol için ağrınız olmasın ben kahve içmedim çok baş ağrısı çektim doğumdan sonra ve bol bol su için bunları hep anesteziyi atmak için yapıyorsunuz ve hiç korkmayın ilk yürüyüş kolay sadece birinden destek alın ilk kalkarken . Çok uzanmayın hep yürümeye şimdiden iyi doğumlar 🙏
Eflinlina yagmurcelik inşallah herşey gönlünüzce gecer gider Allah kavuştursun sağ sağlim 🤲🏻🌸benimde ilk doğumum olucak burda beklim bende tecrübe edineyim
yagmurcelik Hopefulmom kahve içmeyi düşünüyorum ben de çok duydum anestezi için umarım çabuk toparlanır ayağa kalkabilirim 😊🙏🏻🙏🏻
Bebekkkk Hopefulmom odaya geldiğim andan mı içmemiz gerekir yoksa doktor bişe yiyebilirsin dedikten sonra mı
Hopefulmom Bebekkkk hemşireler bişey yemek serbest dediğinde içmeye başlayın kesinlikle için ben içmedim mahvoldum bana söylediler ben umursamadım başkalarınında yaşamasını istemiyorum vallahi
karaguzelirem_ Kendi isteğinizle mi sezaryen olucaksınız yoksa zorunlu mu ? Kolay doğumlar diliyorum şimdiden 🙏🏼
yarencaliskan yagmurcelik kesinlikle sezeryan korsesi Hatta dün 2. Sezeryan için doktorum gün vermişti sezeryan korseni sakın unutma dedi cidden gerekli 😘 her doktor söylemiyor
ceren2605 yagmurcelik saglikla kucagina al canim bende cuma sabahi girecegim ilk doğumum heyecan korku endise merak ne varsa hepsi vucudumda. Stressten basim agriyor sabahtan beri🥹😬
Seyma-10 Acısana canın yansada bol bol yürü ve kahve iç özellikle yürüdükçe kuş gibi hafifliyceksin başta zor gelsede