eymenim_ ben hastayım, 19+5 teyim bende 1 ay önce Bi hasta olmuştum pekmez, boğaz pastili, limonlu su dinlenme atlattım. Tam geçmedi hep az da olsa öksürük kaldı bu hafta yeniledi zaten salgın var ben de öğretmenim çocukların yarısı hasta. Doktorun parol vermişti kullanmadım, hatta ilerlerse kullanabileceğimiz antibiyotik de olduğunu söyledi, ben hamile değilken bile antibiyotik kullanan biri değildim o yüzden pek tercih etmedim, umarım şimdi de gerek olmadan iyileşiriz hepimiz