Hayatadairanne Bi kaç gündür çok yoğun peynir kesiği gibi beyaz akıntım var sıcacık akıp geliyor bi bakıyorum kilodum yine batmış bu doğum belirtisi mi normal bişi mi bu arada idrar yolu enf yok yeni tahlil verdim 37+5 im
Melodimm Hayatadairanne Bende o akıntı hep var.Bende 37+5 haftayim.Hemen dogurmak istiyoruz heralde😂😂
Hayatadairanne Melodimm anladım yok daha önce bu şekilde değildi bi kaç gündür çok fazla yoğun geliyor katı katı teşekkür ederim bu arada