Didemm91 RRabia000 mutlaka ayırt ediliyor. Klasik sancıya benzemiyor. Hem sancı çekip hem sezaryen olduğumdan biliyorum 🫢
Zeynooooooo RRabia000 sabah 4de adet olucakmis gibi agrim oldu 25-30 dakikada bir karnima sanci goriyordu sora tabi sabah oldu oylen oldu siddetlenmeye basladi gece 09:30da kizim oldu🤭
NazifesEnayAkup Bnm son haftalarda ara ara kasik ve bele vuruyordu.doguma bı gün kala nişan geldi o andan itibaren ağrım arttı okadar çok canın yaniyor ki anlıyorsun
NazifesEnayAkup Acemiiiii emin ol o acıyı daha önce yasamamissin dir 😁ama takı minnaki gördün bütün acın bitiyo😍
seacn Acemiiiii hep normal doğumu savunan ben, doğum yaklaştıkça sezeryan olmak daha mantıklı gelmeye başladıı😂😂
Derin11 Acemiiiii ben de sizin gibi sezeryana kaydım sanırım 36+2 yım ve bir sonraki kontrolde gün almayı düşünüyorum çok yoğun enfeksiyonum var riske atmak istemiyorum yanlış mı yapıyorum acaba bilmiyorum
NazifesEnayAkup Acemiiiii yok yok normal olunca direk ayağa kalkıyorsun bnm oğlum yoğum bakımda yattı bn günlük dikişle onu görmeye gittim düşün
Busraucgann_ seacn nedensee banada hep öylee gelmeyee başlıyor hattaa kuzenimm sezeryan olmuştuu onu kınadım korktun da mı sezeryan oldun diyee şimdi ben bile sezeryanı mantıklı buluyorum😂
seacn Acemiiiii Bende öyle düşünüyorum ama son ana kadar akışına bıraktım son dakika sezeryan isteyebilirim dedim doktorada 😂
NazifesEnayAkup Derin11 doktor acil bişey demiyrsa normal yp bnce zaten o ağrı bebek doğunca anında kesiliyr
hashastohumu1 Derin11 bende sizinle aynı durumdayım hamileliğimin başından beri geçmeyen enfeksiyonla başım dertte 2 kez hastanede bile yattım. Şuan 36+2 yim aslında normal isityoeum ama yine çok yüksek enfekaitonum antibiyorik kullandım sürekli bakalım ne olacak
Derin11 NazifesEnayAkup ağrıdan dolayı değil aslında çatim uygun mu henüz onu da bilmiyorum da gittikçe yoğunlaşan bir enfeksiyonum var o beni korkutuyor sadece
NazifesEnayAkup Derin11 enfeksiyon hiç bitmiyor ki bndede var ama ne kadar etkiliyor bebeği bilmiyrm dönmedi de hnmefendi bn ne olucam acaba
Kuantimo Belde adet olacakmis gibi agri oluyor 10 hun oncesinde basliyor.sonra dogum olacagingun nişan.sonra siddetli bel ve kasik agrisi
Nazliii3 NazifesEnayAkup sizi endişelendirmek istemem ama benim bir tanıdığım doğumuna yakın enfeksiyondan yoğun bakımı alındı acil sezeryan oldu kendisi entrıbe edildi enfeksiyon göz ardı edilecek kadar önemsiz birsey değil