Kızlar merhaba iki haftadır sol göğüs kemiklerimin altında ağrı var. Sanki böbrek ağrısı gibi her öksürdüğümde bulantım olduğunda orda dayanılmaz ağrı oluyor. Tek taraflı böbrek ağrısı olur mu ? İltihap böyle bir ağrı yapar mı ? Bir bilginiz var mı ? Hangi bölüme gitmem gerekir bunun için