edasontr 19+4deyim karnım büyüdü maşallah gögüslerim bi iniyo bi şişiyo bende anlamadım🤷🏻♀️ama cok sık bel agrısı cekıyorum birde mide reflüsü geçiriyorum sanırım eve önce soda sonra ekmek alıyoruz o derece,ilk cocugum olucak inşallah cok heyecanlıyım bıan önce kucagıma almayı istiyorum🙏🏻