Kızlar sağlık ocağında tahlil vermiştim sonuçlarımda d vitamini eksikliği çıktı doktorum Pedia d vitamini verdi ancak söylediyse de ben hatırlamıyorum eczanecide sabah 8 damla ekmeğe damlat öyle ye dedi ama aç mı tok mu onu belirtmedi kendi kadın doğum doktorumun kontrolüne daha 1 hafta var siz nasıl kullanıyorsunuz acaba ?