U1212 şuan 24 haftaligiz 10 haftalık surecimizden beri kullanıyorum ara sıra ara verip bırakmaya çalıştım tabi doktor kontrolunde hormon ilaci oldugu icin doktor tavsiyesine uyarak kullan ama kanama ya da kahverengi leke geldiği için doktorum biraz daha kullan dedi bebeğe bi zararı etkisi yokmuş korkma Rabbım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😍