User22 spinal anestezi ile sezeryan doğum yaptım hiç bir şey hissetmiyorsunuz doğunca bebeğinizi görmek çok güzel bir duygu ben normal doğum istiyordum sezeryana döndü mecburen doğumum aşırı dayanılmaz ağrılarım olmadı uyuşukluk geçtikten sonra devamlı yürüdüm yürüyüş bana çok iyi geldi , hastaneden çıktıktan sonra da otururken kalkarken biraz ağrınız oluyor ama dediğim gibi dayanılmaz değil umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi 🤍🙏🏼