sryya Kızlar merhaba işim gereği kumaş pantolon giymek zorundayım haftalarım ilerlediği için artık pantolonlarım olmuyor ne kadar mağaza gezdiysem de bulamadım. Önerebileceğiniz yer var mı yada internet üzerinden alabileceğim bir yer ?
denizalismom sryya bende bulamadım mecbur keten alıp giydim. Sağolsunlar iş yeri sıkıntı çıkarmadı. Bulursanız bana da söyler misiniz 🙏🌸
nb- sryya ben trendyoldan 30 40 tl gibi bi fiyata pantolon beli genişletici aparat aldım. Pantolonlarımı şu an çok rahat giyebiliyorum 29. haftdayım ve karnım baya büyük olduğu halde. Denemeni tavsiye ederim
nb- sryya https://ty.gl/7d3bgpubs2 Bunu aldım ben. Tesettürlü olduğum için hiç sorun olmuyo bel kısmı. Uzun bi şeyle giyerim dersen baya kullanışlı bence
sryya elifdiyorkii maalesef kamuda çalışıyorum ve tek renk zorunluluğum var ama teşekkür ederim dışarısı için bakarım 🌸
Pinar_Efe Lcw hamile tayt pantolon kullanıyorum Pantolon çizgisi de var üstüne uzun kazakla hem şık hem çok rahat