Bugün devlet hastanesindeki kontrolümde doktor böyle biseyden bahsetti. Yakından takip edeceğiz dedi. 28. Haftadayim. Başına gelen var mı. 10 mm altında şuan ve riskli bir durum yok. ozeldeki doktorum da Bi sorun yok dedi. Ama üzüldüm ve çok endiselendim yine de. Bu durumu yaşayan var mı.