tubik_ canım bende adetin 4 gün geçikmesiyle yapmıştım 1590 olmuştu 2 günde iki kat arttığı için bence pazartesi günü gidin bebeği de görebilirsiniz belki ben erken gittiğim 5+0 da sadece keseyi gördük
6+0 da bebek yolk görüldü kalp atışları çok çok azdı bet değildi 7+4 de gittim duydum çok şükür