alyavetuna Lütfen yardımcı olun fsh 10.17 estiradiol 30 lh 11 prolaktin 45 cıktı dr. Fsh ve prolaktin yüksek dedi. Bu çaylardan icip hamile kalan varmi 😣 geçen ay kimyasal gebelik yaşadım sanırım. Beta hcg 6-7 lere çıktı sonra düştü 2 dr kimyasal gebelik dedi 1 dr arada hormon yükselir boyle dedi.
alyavetuna Yildizim hic anlam veremedim adetimin 7 gunu hsg çekti 8m gün dr gittim antibiyotik verdi hsg çekildiği için onun dışında tedavine gelecek ay başlıcaz dedi. 😑😑 bende saracoglunu aradim aslanpençesi çayı önerdi
alyavetuna Bsrozdmr1305 bende 😑 aslanpençesi sorun değilde civanperçemi ack 😏 inşallah çektiğimiz çilemiz yanımıza kar kalır allah kucağımıza sağlıklı hayırlı evlat nasip eder
Bsrozdmr1305 alyavetuna ay inşallah ya sabahları onu içiutorum yarın incire de başlıcam bide bu akşam süt maydonoz yaptım bu ay hepsini deniyorum😂
Seten alyavetuna inşallah canımm birde bal polen propolis arısütü karışımı yedim hem eşime yedirdim hem kendim yedim
alyavetuna Bsrozdmr1305 incir yaptım bende prolaktinim çok yükseldi bırak dediler prolaktin yüksekliği de engelmis😁
alyavetuna Bsrozdmr1305 incirin her turu etkiliyor benin yumurtalarım geç gelişiyor neredeyse adete yakın atılıyor o yüzden havuz incir kuru yaptım prolaktin çok yükseldi bıraktım tabiki sizin değerler normalse yapın 🤗
Bsrozdmr1305 alyavetuna hiç bilmiyorum değerlerimi 🤷♀️Haftaya çarşamba randevum var ilk defa gidicem doktora bakalım ne diyecek
alyavetuna Pamugumgeliyor kesinlikle rabbim nasip ettikten sonra aksi mümkün değil bizlerde tedbir tedavi için ugraisyoruz. Çok kişi hamile kalmış bu yöntemle benim süt hormonun yükselmiş yumurtam gelişmesi 😒😁