_annee Nazlimom aa öyle mi, ya biz hem bütceye uygun olanı alalım dedik hem de sürüşü kolaydı, boşa mı almıs olduk smdi tüh🤔 ama benim kardesim de bu baston ile büydü🤔
Nazlimom _annee yenidoğandan itibaren baston arabalarda var ben trawel sistem almıştım cok ağır olduğu için satıp 11. Ayda baston aldım yani