orkide123p3t emirasafMom doktorum 17.haftada bebeği hissediyorum dediğimde o bebek değil demisti bağırsak hareketi demişti ama ben hissettiğimi düşünüyordum bilmiyorum şuan net şekilde hissediyorum özellikle 20sinden sonra aynı hareketler gibi hem de
Yaren1907 emirasafMom bende şuan domates ama bu sabah sanki böyle kıpır kıpır olduğunu hissettim gibi :)
Baybars355 emirasafMom 14+3 te de hissedilir mi ama az once yatarken yan yatmıstım tam alt kısımdan baya mınık pıt pıtlar oldu gectı ıkıncı hamılelıgım ılkınde 20 de hıssetmıstım
Aycskn emirasafMom Sizi bekleyen meleğiniz var yani çok üzüldüm rabbim sağlıcakla bebişinizi kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🌸🤲 benim de geçen sene ilki boş gebelikti sonlandırıldı ama şimdi çok şükür sağlıklılar ya bebişlerimiz 😍 cinsiyetini öğrendiniz mi?
emirasafMom Aycskn cennet kuşum o benim onun ömrünü Rabbim karnımda olana diğer çoçuklarıma verdi demek ki sağlıkla gelsinler inşallah Rabbim bidaha yaşatmasın inşallah 🌸🙏🏻
Sahsenem34- emirasafMom İlk 21 de hissettim sonrasında hiç durmadı maşallahı var oglusumun şuan 30. Haftadayiz az bir süremiz kaldı
Esinbora Benimki hiç durmuyor sağa yatıyorum sola tekme atıyor sola yatıyorum sağa tekme atıyor eşimde hani lan bunun garezi bana mı diyor hiç hareketini hissedemedi de 😂😂😂
emirasafMom Esinbora bende kamera açınca duruyordu şuan miniğiz bundan önceki hamileleğimde olan kızım anlıyordu sanki ☺️
Esinbora emirasafMom benim ilk gebeligim birde ben hissedebiliyorum eşim hissedemiyor oda diyor ben elimi koyunca niye oynamıyor diye 😂😂