Ayazinannesi07 Merhaba hamişler, 39+5 olduk normal Doğum için sancımın gelmesini bekliyoruz eğer Cuma’ya kadar gelmezse sezeryana alınıcam ve şimdiden korku heyecan hepsi bi arada başladı yüzümde hep sivilceler çıktı , aranızda tecrübeli annişler varsa yada yeni Doğum yapan bana bilgi verebilir mi ? Şimdiye kadar sancım gelmediyse son 3 günde hiç gelmez sezeryan olurum diye düşünüyorum yinede Allah hepimizin yardımcısı olsun😔 eşimde askerde bu durumda çok etkiliyor beni bu dönemde en çok ona ihtiyacım var ama yanımda olamıyor maalesef benim gibi olan varmı aranızda?
hayathayal canim benim hic korkma dua et. bilemezsin belki 5 gunde hersey degisir. hayirlisi neyse o olsun. esinde yaninda olmak ister ama nasip.