oznur2410 Aşılamamın 14. Günü bugün sabah test yaptım negatif duruyor ama hayali çizgi varda gibi emin olamadım
Merve1414 oznur2410 çok emin olamadim bence testi tekrarlayin silik çizgi var gibide yok gibide baya dikkatli bakmak lazım
asell13 oznur2410 pek emin değilim ama erken gebelik testiyle sabah ilk idrarla denerseniz daha kesin sonuç alabilirsiniz. Allah gönlünüze göre versin inşallah 🤍
Esmerim_0 oznur2410 bende pocs olmuşum geçen ay doktor dedi çok üzüldüm eşimdede ileri hareket normal çıktı ama keçiboynuzu pekmezi yeşim hergün dedi o kadar yani bilemiyorum bende bu ay kist yoksa yapıcam