merhaba annelerim bikaç gündür devam eden bel ağrım dün gece sağ kalçama saplanan bıçak gibi bi ağrıyla kıvrandırdı beni resmen gözyaşlarıyla ağladım çocuk gibi 😢 bebişten mi kaynaklanıyor yoksa fıtık ağrısı mı vuruyor çözemiyorum tecrübeli annelerimizden böyle birşey yaşayan var mı acaba ?