Meryem_aydmr ikinci bebeğim benim. İlk dogumum normaldi bunu da normal beklerden bebeğim sürekli makattaydi dönmesini bekledik ama benim kız nazlı çıktı maalesef 😁 38+4 e gelene kadar iyiydi doktor sezeryan olacagimi söylemişti zaten ama ben hiç hazır değildim çünkü normal istiyordum ama olmadı. Çok şükür ikimizde iyiyiz. Gece 2-2:30 da suyum geldi yataktan kalkamadım 😁😁 hazirlanana kadar üç kıyafet değiştirdim 😁😁 hastaneyi aradık Dr gelsin diye öyle gece 4:15 de geldi prensesim 😍😍💞 darısı size normal kolay doğumlar olsun inşallah 🤲💞 sezeryan zor bence 😁