Kızlar doğumum Mayıs ayına geliyo ama tabi Allah bilir yine de ben biraz garanticiyim son dakikaya sıkıştırmak istemem bana misafir çok geliyo buzluğa tatlı tuzlu börek vs atmak istiyorum… neler yapsam sizce boZulmayacak türden birde hangi kaplarda saklamam iyi olur bazıları koku yapıyor diyorlar tavsiyeniz olursa sevinirim 😊😊🫶