Bende gece uyanınca bebeğim hareket ederdi bu gece hiç etmedi dikkatimi çekti o yüzden 5ten beri ayaktayım ya sola yatıyorum ya sağa yatıyorum yok. Şekerim olduğu için tatlı bişey de yiyemiyorum. Korkuyorum acaba bişey mi oldu ? Çünkü saat başı bile uyansam bebeğim hep tekme atardı wc de