nurcan355
Lara ve almila nın söylenişi zor. A harfinin yumuşayarak söylenmesi gerek. A harfi yumuşatılmadan söylenirse çok kötü söylenişi oluyo maalesef
Maral da da çok fazla a harfi var. Ağızdan çıkarken kibar durmuyor .
Ayperi de isim gibi değil. Külkedisi filmindeki külkedisinin üvey kardeşlerinin ismi gibi , bilmiyorum onların isimleri neydi :)
O yüzden tercihim Güneş