Ozgektn Merhaba bugün 8 hafta 2 günlük hamileyim doktor kesenin aşağıda olduğunu söyledi. Bu durumu yaşayanlar var mı. Teşekkür ederim
Cns1603 Merhaba benimde aynı sıkıntım var rahmın altına tutunmuş şimdi durumunuz nasıl benim 8 haftalık oldu bugün