Sedagnlty Kızlar ilk gebelıgım de gebelık zehırlenmesı yaşamıştım oğlum 30+1 de doğmuştu ıkıncıye hamıleyım 29+1 im su an riskim yok ama sezeryan olunca kesın 38 de mı alıyorlar sezeryana
Bilgekpn Sedagnlty ben 2. Sezaryanımı oldum dün dikişlerim açılmaya başladığı ve bebek kanala girdiği için 34+5 de acil sezaryene alındım .
ikibaloglanannesi Ben 37′de doğurdum. Doktoruma sonradan sormuştum 2.gebelik olursa ne zaman alınır diye bana 37-38 haftalari söylemişti.
Smyye0303 ikibaloglanannesi bizimkide tutturmuş 39u beklicez ikinci gebelik deliricem ya erken doğum olursa 😅
Smyye0303 ikibaloglanannesi inşallah canim 😍🥰38de al dedim bana bahane arama diyo bebek solunum sıkıntısı olur bak sezeryan doğum bu sonuçta dedi bende tamam ne yapqrsan yap doktor be dedim🥹ne sorcam ilkini biliyozya başımıza geleni valla korkuyom ben yine ameliyat diye genel anestezi mi olsam diyorum 😅
Mercimeek Bilgekpn benimde karnımda bir ameliyat izi var dikişlerim çok can acıtıyor aslında üzerinden çokta uzun yıl geçti ama 🤷🏼♀️
Bilgekpn Mercimeek benim daha yeniydi 1 yıl olmuştu o yüzden dikişlerim de çok inceldiği için riske atmak istemediler bebeği