Morlavanta1 Serendipity16 çok çok geçmiş olsun ben ilk haftalarda covid oldum o zaman bile daha rahat uyku uyumuştum 🥹 şimdiden böyle uykusuzluk çekiyorsak ileride halimiz ne olacak bilmiyorum. Rabbim kolaylık versin hepimize inşallah ❤️
Grkmplt Minnosko valla ilk 12 hafta ben de ayni durumdaydim hic uyumuyordum aksine uykum da hiç gelmiyordu gece sabaha kadar oturuyodum sonra sonra düzeldi