caglayaman Kızlar ya erken doğum riskim var ilaç kullanıyorum napıcağımı bilmiyorum çok korkuyorum hiç böyle bişey yoktu
Nesram caglayaman panik yapmayın dua edin bol bol allahın izniyle zamanında gelir inşallah ne için erken doğum diyolar kaç haftalıksınız
Rbytkn caglayaman neyden sebep erken doğum? Kaç haftalıksiniz Rabbım hayırlı vakitte selametle kavuştursun 🤲🏻
caglayaman 33 haftalığım kasılmalarım başlamıştı nst de çok aşırı kasılma çıktı rahim ağzım kısalmış ilaçlarla durduruyolar