Fatmagll Artık bıktım geceleri ayaklarımy yanıyor hamilelikten öncede vardı hergece yanıyor uyutmuyor benim gibi olan var mı
Bimiyendis Fatmagll aay bu been, kaç kere yıkıyorum ayaklarımı haddi hesabı yok. Uyutmuyor da. Dahiliye doktoruna dedim bazı testler yaptı bişi de çıkmadı, artık sinirleniyorum gerçekten 😒
asell13 Fatmagll b12 eksikliği demir eksikliği ve şekeriniz varsa bu sıkıntıları yaşabilirsiniz bi kontrol ettirin isterseniz sağlıkocağı bile yapar bu tahlilleri
Bimiyendis Fatmagll şuan uykum var ama ayak yanmasınfan uuyamıyorum, ayaklarımı duvarlara dayıyorum. En son çare peçeteyi ıslatıp ayaklarıma koymakta buldum, kış günü hasta olursam diye de korkuyorum
Fatmagll Bimiyendis bende çok yapıyorum ama oda iyi değil ayaklarımızı üşütüyoruz bu seferde enfeksiyon olacak diye korkuyorum şimdi buldum suyun içinde elma sirkesinde ayaklarımı soktum bekliyorum o iyi gelir diyorlar
Fatmagll Bimiyendis sanki iyi geldi gibi biraz elma sirkesi ılık su 15 20 dk beklettim sonra hiç yıkamadım sonuç uyumuşum 🥰🥰🤣🤣 denemelisin
teacher-mom21 Kan tahlili verin bence benim yanma değil aniden böyle karıncalaniyodu tüm değerlim sıfıra yaklaşmıştı resmen iğne tedavisi başlattı doktor vitaminlerim kan tansiyon şeker hepsi en düşük seviyeye varmıştı
Blackatlas Fatmagll Sizin gibiyim yaklaşık 2 aydır çekiyorum bunu 29 haftalığım şuan, geceleri yatak odasının balkon kapısını açıyorum ayaklarımı o esen tarafa doğru uzatıyorum kalan her yrtimi yorganla örtüp öyle uyuyorum😢