Tugbakomur şimdi doktorunuz ister istemez sizin rahim durumunuza göre vs karar verecektir , benim doktorum serklajlı hastalarının hiçbirine yatacaksın demiyor ben hiç denk gelmedim çok serklajlı hastası var ama illa ki doktorunuzun değerlendirdiği şeyler vardır, birde bana dediği psikoloji de önemli olmuştu dediğiniz gibi hep yatsaydım benimde psikolojim hiç iyi olmazdı eminim ☺️ benim bebeğim hep çok aşağıdaydı mesela hiç beni germedi bu konu hakkında her muayene şen şakrak geçmişti ben hep tansiyon fırlamış şekilde gidiyordum kliniğe ne diyecek stresi ile hepte umutlu ve pozitif bir şekilde ayrıldım . Bu süreçte gerçekten psikoloji çok önemli bınunla birlikte doktorun bence kendine güveni , size aktardıkları bilgisi , donanımı sakinliği hepsi sizi olumlu ya da olumsuz yönde çok etkiliyor bence 🙏