Kızlar herkese merhaba doğum yapalım bir hafta oldu normal doğum ama dikişim çok fazla ve daha bir kaç günlükken kabız oldum bir kez zorladım dikişlerim ağrıdı şimdi yine gittim biraz bekledim kanıyor ve yapamıyorum zor duruyorum kayısı meyve suyu içtim kaç gündür içiyorum ama bir faydası yok anlık çözümu yok mu bunun?