Kubr07 RRabia000 ben de burada durayım zaten de uyuyamıyorum sohbete katılmış olurum hem de öğrenmiş olurum 38+2 🥳
hunilimom RRabia000 benim biri sakin biri hareketli idi ama tam doğum yapicam saatler sakinleri ikisi de